Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat betekend het engels woord ''crests'' ?

+2 stemmen
ik doe een biologie project, maar wat betekend ''Crests'' x
Jan 29, 2012 geplaatst in Engels door anoniem
Jan 29, 2012 gewijzigd

4 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
Kam, zoals in de kam van een haan of de kam van een helm. Ook wel het bovenste deel van een (familie)wapen.
Crests is de meervoudvorm
Jan 29, 2012 beantwoord door mollandaise
Heel erg bedankt. x
+2 stemmen
crest
in biologie = kam (van een haan)
natuur = kruin (van een golf)
kleding = pluim (van.een helm)
cultuur = wapen (van een familie)
mode = kuif (van een kapsel)
Jan 29, 2012 beantwoord door spanishjohan
0 stemmen
het kan een korstje zijn.
(wanneer een wond open is komt er een kort op)
Feb 1, 2012 beantwoord door anoniem
wat jij bedoelt is 'crust'
–2 stemmen
doei ik weet het niet
Feb 1, 2012 beantwoord door anoniem
Waarom geef je de context niet even aan. Dan zie je vanzelf welke vertaling je moet hebben.

Gerelateerde vragen

7 antwoorden 1,063x bekeken
1 antwoord 377x bekeken
3 antwoorden 2,413x bekeken
1 antwoord 1,920x bekeken
...