Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe vertaal je van nederlands naar frans: tropisch regenwoud?

0 stemmen
Tropisch regenwoud
Nov 27, 2015 geplaatst in Frans door Svenlay

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
forêt tropicale
Nov 27, 2015 beantwoord door mollandaise
Nov 29, 2015 geselecteerd door Svenlay

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 421x bekeken
1 antwoord 198x bekeken
2 antwoorden 250x bekeken
2 antwoorden 193x bekeken
...