Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe vertaal je het woord lemuur (Maki) van Nederlands naar Frans?

0 stemmen
En eventueel ook in het meervoud.
Nov 26, 2015 geplaatst in Frans door Svenlay

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
le lémurien = de lemuur
les lémuriens (ordre des Lemuriformes) = lemuren
Nov 26, 2015 beantwoord door spanishjohan
Nov 26, 2015 geselecteerd door Svenlay

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 185x bekeken
1 antwoord 104x bekeken
1 antwoord 178x bekeken
2 antwoorden 209x bekeken
...