Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe vertaal je landschappen van nederlands naar Frans?

0 stemmen
of het woord natuurverschijnselen.
Nov 26, 2015 geplaatst in Frans door Svenlay
Heb al gevonden! Het is paysage

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
landschap heb je zelf al gevonden. Toch nog een kleine opmerking: enkelvoud: paysage, décor naturel. meervoud: paysages
natuurverschijnsel = phénomène naturel
Nov 26, 2015 beantwoord door spanishjohan
Nov 26, 2015 geselecteerd door Svenlay
Ok, bedankt voor de toevoeging!

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 421x bekeken
1 antwoord 319x bekeken
2 antwoorden 351x bekeken
...