Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

de vrijwilligers krijgen een vergoeding

0 stemmen
Nov 4, 2011 geplaatst in Frans door anoniem

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
''Les volontaires reçoivent une récompense'' of ''Les bénévoles reçoivent une récompense''

Klein opmerking betreft uw vertaling : ''redevance'' is een verplichte bedrag die je moet terug geven (oa. schulden enzo), maar voor de vrijwilligers, hoef je geen geld te geven maar je mag wel een klein vergoeding geven als dank, dus ''une récompense''
Nov 6, 2011 beantwoord door anoniem
0 stemmen
Wat wil je precies weten?

In het Frans kun je dit vertalen als:

"Les bénévoles reçoivent une redevance"
Nov 4, 2011 beantwoord door vertalen.nu
...