Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe schrijf je het amerikaanse woord 'pumscum'.......... of zoiets?

0 stemmen
Het betekent iets als: rommel, allegaartje...
Apr 3, 2016 geplaatst in Engels door Karsina

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
Vraag en antwoord zijn door jezelf al correct behandeld. Het heet inderdaad pumscum en het betekent: assortiment, allegaartje, collectie, sortering (hoeft geen rommel te zijn, maar er zit wel rommel tussen).
Apr 3, 2016 beantwoord door spanishjohan
Apr 3, 2016 geselecteerd door Karsina
Dankjewel spanishjohan! Ik maak een transcript van audio, en was niet zeker...

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 469x bekeken
3 antwoorden 977x bekeken
1 antwoord 504x bekeken
Jan 27, 2013 geplaatst in Engels door siham111
1 antwoord 178x bekeken
...