Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe schrijf je het woord 'absoleet' correct?

0 stemmen
Ik wil ook weten wat het woord betekent.
Aug 16, 2012 geplaatst in Engels door dromecat

3 Antwoorden

+2 stemmen
 
Beste antwoord
Ik denk dat je obsolete bedoelt.
Dat betekent: verouderd, niet meer in gebruik
Aug 16, 2012 beantwoord door mollandaise
Aug 20, 2012 geselecteerd door vertalen.nu
+1 stem
Je schrijft 'obsolete' en het betekent "in onbruik geraakt, verouderd". Zie:
http://www.vertalen.nu/vertaal?van=en&naar=nl&vertaal=obsolete
Aug 20, 2012 beantwoord door sebastiaan
–2 stemmen
Aug 16, 2012 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

1 antwoord 323x bekeken
1 antwoord 365x bekeken
Dec 4, 2011 geplaatst in Frans door anoniem
2 antwoorden 492x bekeken
2 antwoorden 1,970x bekeken
Nov 12, 2011 geplaatst in Nederlands door anoniem
2 antwoorden 658x bekeken
Okt 2, 2015 geplaatst in Engels door ERROR32
...