Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent tv zender in het engels?

0 stemmen
ik krijg steeds een raar woord voor engels als je tv zender zoekt. wat is de officele betekenis,.?
Feb 6, 2012 geplaatst in Engels door anoniem
waarom noem je dat rare woord niet. zal een stuk opheldering verschaffen!

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
tv zender = channel
en als deze een programma uitzendt is het 'broadcasting channel'
En als je, zoals Mollandaise opmerkt een zendmast bedoelt dan:  
radio tower / transmitter post
Feb 6, 2012 beantwoord door spanishjohan
Feb 6, 2012 gewijzigd door spanishjohan
+1 stem
Bedoel je "broadcasting channel"? Of heb je een zendmast in gedachten?
Feb 6, 2012 beantwoord door mollandaise

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 1,353x bekeken
Mar 4, 2018 geplaatst in Engels door Alela
1 antwoord 715x bekeken
1 antwoord 898x bekeken
1 antwoord 636x bekeken
1 antwoord 255x bekeken
Mar 19, 2015 geplaatst in Engels door Jabal
...