Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat is straatlantaarn in het spaans

0 stemmen
lantaarn die de straten verlicht
Feb 9, 2012 geplaatst in Spaans door anoniem

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
straatlantaarn = el farol
lantaarnpaal = la farola

Una farola is een kleinere straatlantaarn of ook wel zaklantaarn
Los faroles zijn die aan de snel- en autowegen
Feb 9, 2012 beantwoord door spanishjohan

Gerelateerde vragen

1 antwoord 239x bekeken
1 antwoord 1,869x bekeken
3 antwoorden 617x bekeken
3 antwoorden 376x bekeken
Jan 26, 2013 geplaatst in Spaans door Raven
1 antwoord 434x bekeken
...