Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Kan iemand mij vertellen hoe je 'zoogtijd' zegt in het engels ?

0 stemmen
Ik zoek de betekenis van dit woord voor een schoolopdracht.
Jan 28, 2018 geplaatst in Engels door mila.mertens

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
Zoogtijd = lactation, nursing, suckling time

Introduction into the sows' diet from day 90 of pregnancy to the end of lactation =
Toevoeging aan het voeder van de zeugen vanaf de negentigste dag van de dracht tot het einde van de zoogtijd.

Seals, which during nursing / the suckling time cannot survive without ice =
Zeehonden, die tijdens de zoogtijd niet zonder ijs kunnen
Jan 28, 2018 beantwoord door spanishjohan
Jan 29, 2018 geselecteerd door mila.mertens

Gerelateerde vragen

1 antwoord 2,201x bekeken
1 antwoord 174x bekeken
2 antwoorden 244x bekeken
Jan 25, 2012 geplaatst in Frans door anoniem
...