Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe vertaal je rejeter in het nederlands?

0 stemmen
Ik moet dit voor school weten. Alvast bedankt!
Feb 13, 2012 geplaatst in Frans door anoniem

1 Antwoord

+2 stemmen
 
Beste antwoord
rejeter = afwijzen, iets afschuiven
Feb 13, 2012 beantwoord door spanishjohan

Gerelateerde vragen

1 antwoord 455x bekeken
2 antwoorden 270x bekeken
Jan 25, 2012 geplaatst in Frans door anoniem
2 antwoorden 3,640x bekeken
2 antwoorden 8,437x bekeken
...