Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

de afkorting HBO (engels)wat betekent dit?

+1 stem
Staat vaker in de Lonely Planet reisbeschrijving
Feb 14, 2012 geplaatst in Engels door anoniem

1 Antwoord

+2 stemmen
 
Beste antwoord
Bijna zeker is het
HBO = Home Box Office
Amerikaanse Kabeltelevisie zender van Time Warner. Werkt veel samen met lonely planet op gebied van presentatie en video opnames.
Feb 14, 2012 beantwoord door spanishjohan

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 3,310x bekeken
1 antwoord 244x bekeken
Feb 28, 2012 geplaatst in Engels door anoniem
1 antwoord 1,863x bekeken
1 antwoord 117x bekeken
Jul 20, 2012 geplaatst in Engels door Negatief
...