Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent Prospektverteiler in Nederlands

0 stemmen
Het woord  staat in de zin: "Paul von seinem Job als Prospektverteiler"
Mei 30, 2018 geplaatst in Nederlands door Schwänzler

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
Paul over zijn functie als distributeur van prospectussen
Paul vanuit zijn werk als verdeler van prospectussen
Paul over zijn job als prospectusverdeler
Mei 30, 2018 beantwoord door spanishjohan
Mei 31, 2018 geselecteerd door Schwänzler
Bedankt voor je antwoord.

Gerelateerde vragen

1 antwoord 383x bekeken
2 antwoorden 215x bekeken
4 antwoorden 227x bekeken
Nov 21, 2011 geplaatst in Duits door anoniem
...