Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat is het engelse woord voor kinderslot?

0 stemmen
Het gaat over een computer dat op kinderslot zit.
Dec 7, 2018 geplaatst in Engels door Sanne71

2 Antwoorden

0 stemmen
 
Beste antwoord
kinderslot = child-proof lock of child safety lock
een computer kinderslot = a child safety computer lock
Dec 7, 2018 beantwoord door spanishjohan
Feb 26 geselecteerd door Sanne71
Heel erg bedankt, dit ga ik in mijn script gebruiken.
0 stemmen
Parental Controls (op Windows 10)
Dec 7, 2018 beantwoord door Zoƫ1212
Dankjewel voor je reactie, het is niet precies wat ik zocht maar wel erg bedankt!
...