Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

je n'aime pas qu'on me vouvoye

0 stemmen
kan iemand deze zin vertalen ?
Feb 27, 2012 geplaatst in Frans door anoniem

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
Ik hou er niet van als men u tegen me zegt
Feb 27, 2012 beantwoord door mollandaise
+1 stem
Ik hou niet van dat ge-U. (u of uw zeggen i.p.v. je of jouw
Feb 27, 2012 beantwoord door spanishjohan

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 333x bekeken
1 antwoord 359x bekeken
1 antwoord 432x bekeken
...