Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe zeg je dat je wenkbrauwen vol/dik zijn?

0 stemmen
is nodig voor een opdracht voor engels, nederlandse zin: omdat ik volle wenkbrauwen heb.
Feb 8, 2023 geplaatst in Engels door Galaxycat

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Ik zou het simpel houden en gewoon vertalen met:
because I have full eyebrows
because I have thick eyebrows
Feb 9, 2023 beantwoord door spanishjohan
Feb 9, 2023 geselecteerd door Galaxycat
Tot een volgende vraag Melkwegkat!

Gerelateerde vragen

1 antwoord 4,137x bekeken
1 antwoord 355x bekeken
2 antwoorden 528x bekeken
Jan 25, 2012 geplaatst in Frans door anoniem
...