Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe schrijf je , Ik draag jou altijd met me mee , jij woont in mij , in een kamer van mij hart. In het latijns

+1 stem
Mij broertje is overleden en deze tekst wil ik vertaald hebben naar het latijns zodat ik dat altijd bij mij kan dragen
Mar 25, 2012 geplaatst in Latijn door pjedro1976

2 Antwoorden

+3 stemmen
 
Beste antwoord
Te semper mecum porto, tu in me habitas, in cubiculo cordis
Apr 2, 2012 beantwoord door FransM
hartelijk dank hiervoor
0 stemmen
semper portare cum me, tu vivit in me, in cubiculum cordis mei
Apr 4, 2012 beantwoord door spanishjohan
te semper mecum porto, tu in me habitas , in cubiculo cordis

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 729x bekeken
Mar 19, 2013 geplaatst in Latijn door anoniem
2 antwoorden 3,606x bekeken
1 antwoord 6,991x bekeken
...