Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe zeg je televisie namiddag

+1 stem
Domme vraag misschien,maar voor hetzelfde thema als daarnet.
Alvast bedankt!
Groetjes Blesje Lover
Apr 23, 2012 geplaatst in Frans door Blesje Lover

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
un après-midi télé(vision)
un aprèm' télé(vision)
Apr 23, 2012 beantwoord door mollandaise
Okt 2, 2012 geselecteerd door Blesje Lover
Dank je!!
Groetjes Blesje Lover
0 stemmen
télévision l'après-midi
Apr 23, 2012 beantwoord door spanishjohan
Apr 23, 2012 gewijzigd door spanishjohan
Bedankt!!
Groetjes Blesje lover

Gerelateerde vragen

4 antwoorden 934x bekeken
2 antwoorden 1,313x bekeken
2 antwoorden 838x bekeken
2 antwoorden 713x bekeken
Feb 25, 2019 geplaatst in Frans door Kurijn
...