Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat is 'en daar staat in' in het Engels?

+6 stemmen
Dit is de zin:
Ze krijgt een brief van 'een vriend' en daar staat in dat als ze nu verdwijnt niemand het zal merken.
wat is en daar staat in in het Engels?
groetjes Aniek
Nov 29, 2011 geplaatst in Engels door anoniem

5 Antwoorden

+3 stemmen
 
Beste antwoord
She receives a letter which says that if she disappears, no one will notice
Nov 30, 2011 beantwoord door anoniem
+3 stemmen
She received a letter from a friend which read that if she disappears now, nobody will notice.

Of:

She received a letter from a friend which stated that if she disappears now, nobody will notice.

Je kunt dus zeggen "which read" of "which stated"
Nov 30, 2011 beantwoord door sebastiaan
0 stemmen
in which she says (that).....
in which it says (that) she will....
Nov 30, 2011 beantwoord door anoniem
–2 stemmen
and there is in
Nov 30, 2011 beantwoord door anoniem
–2 stemmen
en there state in
Dec 2, 2011 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 254x bekeken
2 antwoorden 2,528x bekeken
Feb 7, 2012 geplaatst in Engels door anoniem
2 antwoorden 3,222x bekeken
...