Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat is het Engelse woord voor destillaat

+1 stem
Wat is het Engelse woord voor destillaat?
Dec 6, 2011 geplaatst in Engels door anoniem

2 Antwoorden

0 stemmen
 
Beste antwoord
Volgens mij 'distillate'
Dec 6, 2011 beantwoord door sebastiaan
0 stemmen
destillaat betekent  ALKOHOL, bekend van gedestilleerd, destilado (spaans), distilated (engels)
So the english translation must be: distillate
Dec 16, 2011 beantwoord door spanishjohan
Dec 16, 2011 gewijzigd door spanishjohan

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 223x bekeken
1 antwoord 177x bekeken
1 antwoord 222x bekeken
Dec 22, 2017 geplaatst in Engels door ozzie17
1 antwoord 3,206x bekeken
...