Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Mondeling examen

0 stemmen
Wat is de zin '' Ja, graag, maar ik heb een 38 geen 40'' in het Frans?
Dec 7, 2011 geplaatst in Frans door anoniem

2 Antwoorden

+2 stemmen
 
Beste antwoord
Oui, volontiers, mais je fais une 38 et non pas une 40. Het gaat waarschijnlijk om een maat...???
Dec 7, 2011 beantwoord door anoniem
"un" 38 et non pas "un" 40 ;)
0 stemmen
Iets als:

"Oui, j'aimerais, mais j'ai un 38 et pas de 40"

of

"Oui, s'il vous plaît, mais j'ai un 38 et pas de 40"
Dec 7, 2011 beantwoord door sebastiaan

Gerelateerde vragen

1 antwoord 111x bekeken
1 antwoord 168x bekeken
...