Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe vertaal je het best 'duurtest' in het Engels?

+2 stemmen
duurtest in de zin van het testen van b.v. elektronica op levensduur
Aug 31, 2012 geplaatst in Engels door Jos-S

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
een duurtest = a durability test
alternatief: thorough test
Aug 31, 2012 beantwoord door spanishjohan
Aug 31, 2012 geselecteerd door vertalen.nu
dat bevestigd mijn vermoeden, hartelijk dank Johan!
Met dank aan spanishjohan nu ook in ons woordenboek opgenomen:
http://www.vertalen.nu/vertaal?van=nl&naar=en&vertaal=duurtest
Eigenlijk ook met dank aan mij. Immers, had ik de vraag niet gesteld, was er ook nooit een antwoord gekomen!  :-)
ja Jos, het leven is oneerlijk verdeeld !
Haha, zo kun je het inderdaad ook zien :)

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 479x bekeken
1 antwoord 129x bekeken
1 antwoord 98x bekeken
1 antwoord 89x bekeken
...