Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Het milieu in het duits.

0 stemmen
das Milieu
die Umwelt


Kan 'das Milieu' ook?
Nov 6, 2012 geplaatst in Duits door lovestone.

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
das Milieu:
1. soziales Umfeld, Umgebung, in der ein Mensch lebt
2. Lebensraum von Pflanzen und Tieren
3. Lebensbereich, Welt der Prostituierten

die Umwelt:
auf ein Lebewesen einwirkende, seine Lebensbedingungen beeinflussende Umgebung

dus: das Milieu is meer een uitdrukking in de sociologie
en die Umwelt meer in de biologie
Ze worden echter veelvoudig door elkaar gebruikt.
Nov 6, 2012 beantwoord door spanishjohan
Nov 6, 2012 geselecteerd door lovestone.

Gerelateerde vragen

1 antwoord 1,075x bekeken
2 antwoorden 692x bekeken
1 antwoord 318x bekeken
...