Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent: La Vita e Bella

0 stemmen
en welke taal is het
Dec 13, 2011 geplaatst in Overig door anoniem

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
Dat is italiaans en het betekent "Het leven is mooi"
Dec 14, 2011 beantwoord door vertalen.nu
waarom reageren jullie op jullie eigen vragen???
Wat bedoel je? De vragen op de vraagbaak worden door bezoekers van de site gesteld, niet door ons :) Iedereen kan vragen stellen en antwoorden geven, en wij dragen ook ons steentje bij.

Gerelateerde vragen

4 antwoorden 1,210x bekeken
Apr 19, 2012 geplaatst in Italiaans door kevinst270
1 antwoord 259x bekeken
1 antwoord 433x bekeken
1 antwoord 535x bekeken
...