Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat is tosti in het engels

+1 stem
voor een project
Nov 16, 2012 geplaatst in Engels door pietter

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
tosti = a toastie
tosti's = toasties

bv: a ham-and-cheese-toastie
of:  a toasted sandwich
Nov 16, 2012 beantwoord door spanishjohan
Nov 16, 2012 geselecteerd door pietter
thanks :-) ik ga het meteen gebruiken
een kaas tosti wordt ook wel grilled cheese genoemd

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 268x bekeken
1 antwoord 1,617x bekeken
1 antwoord 1,274x bekeken
4 antwoorden 2,932x bekeken
2 antwoorden 382x bekeken
...