Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

het woord 'kajak' in het frans?

0 stemmen
Ik zoek de vertaling van het woord kajak voor in het frans.
Dec 1, 2012 geplaatst in Frans door Ruth Vanlangenaeker

1 Antwoord

+2 stemmen
 
Beste antwoord
Het woord kajak is eenvoudig Kayak  (masculin)

Met een kajak varen is: Faire du kayak
Dec 4, 2012 beantwoord door henriduc
Dec 4, 2012 geselecteerd door vertalen.nu

Gerelateerde vragen

1 antwoord 640x bekeken
2 antwoorden 323x bekeken
2 antwoorden 417x bekeken
...