Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe zeg ik in het Frans: kalfssucade?

+1 stem
kalfsucade is een bepaald stuk uit het kalf
Apr 15, 2013 geplaatst in Nederlands door ErikD'Hoogh

3 Antwoorden

0 stemmen
 
Beste antwoord
paleron de veau, ( le paleron )
het is sucadelapje, sucade zijn van die geconfeite vruchtjes.
sucadelappen kun je met google vinden: Franse slager, erg handig, alle soorten vlees staan erin.
Apr 15, 2013 beantwoord door PaulvdIng
Apr 15, 2013 geselecteerd door ErikD'Hoogh
0 stemmen
Ik ben heel slecht in vlees, want ik eet het weinig.
Waar zit de sucade ergens in dat kalf?
Laat maar, ik zie dat de vraag al beantwoord is.
Apr 15, 2013 beantwoord door mollandaise
0 stemmen
Dat schiet lekker op.
Apr 16, 2013 beantwoord door PaulvdIng
Apr 16, 2013 gewijzigd door PaulvdIng
...