Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

ik stuur je mijn documenten van het proces verbaal

0 stemmen
proces gekregen in duitsland, nu moet ik de ingevulde papieren ven het proces terug sturen naar het politie kantoor
Dec 29, 2011 geplaatst in Duits door anoniem

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Hiermit sende ich Ihnen meine Dokumente des Protokolls
zu.
I.p.v. Protokoll kun je ook schrijven Strafmandat. (in geval van een verkeersboete)
Dec 29, 2011 beantwoord door marylin

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 314x bekeken
1 antwoord 288x bekeken
Nov 24, 2015 geplaatst in Duits door zkr600
...