Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat is de betekenis van VOG

0 stemmen
VOG is een afkorting maar ik weet niet van wat.
Dec 31, 2011 geplaatst in Nederlands door marylin

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Meestal gaat het om een Verklaring Omtrent Gedrag. (verkrijgbaar bij de gemeente)

Kan dat kloppen?
Dec 31, 2011 beantwoord door vertalen.nu
klopt als een bus, bedankt

Gerelateerde vragen

1 antwoord 475x bekeken
1 antwoord 316x bekeken
2 antwoorden 1,480x bekeken
1 antwoord 368x bekeken
...