Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

hoe schrijf je precies het woord awsum?

+2 stemmen
awsum (waarschijnlijk fout gespeld) schijnt te betekenen: geweldig. Hoe schrijf je dit woord?
Nov 12, 2011 geplaatst in Nederlands door anoniem

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
awesome, je kunt ook het woord fantastic gebruiken...
Nov 12, 2011 beantwoord door anoniem
0 stemmen
het antwoord is awesome
Nov 21, 2011 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

1 antwoord 145x bekeken
3 antwoorden 741x bekeken
2 antwoorden 265x bekeken
1 antwoord 167x bekeken
...