Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wie wil werkbeschrijving in Duits vertalen? Kleine vergoeding mogelijk.

0 stemmen
Ik maak knustelpakketten met een Nederlandse beschrijving en een aantal daarvan wil ik graag in het Duits vertaald hebben. Ik ben zelf al begonnen met Google Translate en mijn eigen kennis van de Duitse taal van 15 jaar geleden.
Maar dat valt nog niet mee.
Mar 10, 2015 geplaatst in Duits door scrapwebshop.nl

2 Antwoorden

0 stemmen
 
Beste antwoord
Ik denk dat u die hele beschrijving wil vertaald hebben.
Als u dat wilt moet u datgene maar even naar mij doorsturen.
Dan zal ik het wel vertalen.
Mar 11, 2015 beantwoord door aagje
Mar 12, 2015 geselecteerd door scrapwebshop.nl
0 stemmen
Hallo
Ik ben 14 en ik denk dat het woord dat je zoekt arbeitsbeschreibung is.
Hopelijk was dat een beetje nuttig ;)
Mar 10, 2015 beantwoord door woordje

Gerelateerde vragen

...