Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe vertaal je 'We're Only left with Smoke' naar het Nederlands?

0 stemmen
Het komt uit het liedje van Duitsland in de Eurovisie 2015.

De alinea waarin het voorkomt:

Het When there’s nothing left to talk about
‘Cause you know the flame is running out
Two hearts are left to burn, do you know
We’re only left with smoke
Mei 27, 2015 geplaatst in Nederlands door zkr600

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
(...als de vlam aan het uitdoven is...)
rest ons nog slechts rook
Mei 27, 2015 beantwoord door yancito
Jun 14, 2015 geselecteerd door zkr600
Vind ik ook goed, danke schön :D

Gerelateerde vragen

1 antwoord 159x bekeken
3 antwoorden 4,237x bekeken
1 antwoord 74x bekeken
...