Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekend 25Qn in het nederlands

0 stemmen
ik speel vaak een spel en dan zie ik Qn en dan denk ik zo van wat betekend dat nou?
help me met het betekenis.
Jul 25, 2015 geplaatst in Engels door Ricardo Doeven
Jul 25, 2015 gewijzigd door Ricardo Doeven

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Een spel? Welk spel?
Jul 27, 2015 beantwoord door BlackDog
Nov 7, 2016 geselecteerd door Ricardo Doeven
ken je Roblox daarvan zie ik Qn staan, het spel heet Miner's Haven
Probeer die vraag te stellen via deze site:

https://en.help.roblox.com/hc/en-us

Gerelateerde vragen

1 antwoord 246x bekeken
2 antwoorden 677x bekeken
2 antwoorden 214x bekeken
1 antwoord 2,474x bekeken
...