Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent het engels woord violation in het nederlands

–1 stem
ik vind nergens de vertaling van het engels woord violation.
Jan 27, 2012 geplaatst in Engels door anoniem

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Violation
in het verkeer = overtreding
in het recht = misbruik
crimineel = verkrachting
cultureel = afwijking
Jan 28, 2012 beantwoord door spanishjohan

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 1,894x bekeken
2 antwoorden 1,026x bekeken
Feb 28, 2012 geplaatst in Engels door anoniem
1 antwoord 426x bekeken
1 antwoord 170x bekeken
Feb 8, 2012 geplaatst in Nederlands door anoniem
...