Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat betekent het woord ''value'' (engels - nederlands) in html/script codes?

–1 stem
'' value="Versturen"></td></tr>''

Wat betekent hier value?

En als je dat weet,
wat betekent dan hier value?
''<input type=hidden name=message value="">''
Feb 2, 2012 geplaatst in Engels door anoniem

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
value in html betekent waarde van een veld.

Bij een knop (button) is dat de tekst die op de knop komt  te staan. Bij tekstvelden is het de tekst (waarde) van het tekstveld.
Feb 3, 2012 beantwoord door Jochem Prins
+1 stem
value blijft altijd "waarde" betekenen volgens mij
Feb 2, 2012 beantwoord door mollandaise

Gerelateerde vragen

1 antwoord 602x bekeken
2 antwoorden 1,026x bekeken
Feb 28, 2012 geplaatst in Engels door anoniem
1 antwoord 426x bekeken
1 antwoord 170x bekeken
Feb 8, 2012 geplaatst in Nederlands door anoniem
...