Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe vertel ik hoe mijn Frans docente is?

0 stemmen
Ik moet voor Frans vertellen hoe mijn Frans docente is. Dit moet ik vertellen in het Frans en het mag maar 1 woord zijn, het moet zoiets zijn zoals: aardig, grappig enz.
Ik heb geen idee wat voor iets ik moet kiezen, zou iemand wat opties met de vertaling erbij willen zetten? Alvast bedankt!
Okt 27 geplaatst in Frans door Jessdebosbes

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
aardig = agréable
sympathiek = sympathique
net = gentil
aangenaam = aimable
vriendelijk = enchanté
wijs = sage
intelligent = intelligent

Ik heb de negatieve eigenscheppen even weggelaten.
Okt 28 beantwoord door spanishjohan
Okt 31 geselecteerd door Jessdebosbes
Bedankt! Ik vond het zelf moeilijk om iets te bedenken!

Gerelateerde vragen

3 antwoorden 197x bekeken
3 antwoorden 2,970x bekeken
2 antwoorden 4,175x bekeken
3 antwoorden 327x bekeken
...