Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Kan iemand mij helpen met de vertaling in het Latijn

0 stemmen
Voor een tattoe willen we graag. "Onze liefde is oneindig" of "Onze liefde overwint alles"in het Latijn vertalen.

Wie kan mij helpen met de juiste vertaling?

Alvast bedankt.
Nov 1 geplaatst in Latijn door Urs1967

4 Antwoorden

0 stemmen
 
Beste antwoord
Nov 2 beantwoord door spanishjohan
Nov 5 geselecteerd door Urs1967
0 stemmen
Ik zou niet gaan knutselen aan een standaard gezegde:

Amor omnia vincit :  [Latijn] Liefde overwint alles

voor oneindig is er een tekentje: ∞
Nov 2 beantwoord door Zoë 1212
0 stemmen
wil je dit vertalen engels doe effe normaal
Nov 12 beantwoord door hoidikkje123532
Dit is dialect of ook wel slordig taalgebruik en kan derhalve moeilijk vertaald worden:
misschien:  act normal for a while
0 stemmen
wil jullie dit doe effe normaal vertalen naar het engels AUB
Nov 12 beantwoord door hoidikkje123532
Behave ! / Behave yourself !
...