Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat is 'een bedrag overmaken' in het duits?

+3 stemmen
Ik krijg bij de vertaling 'durchsuchen' maar dat lijkt me niet juist.
Nov 23, 2011 geplaatst in Duits door anoniem

1 Antwoord

+3 stemmen
 
Beste antwoord
einen Betrag ├╝berweisen
Nov 23, 2011 beantwoord door Bizzy

Gerelateerde vragen

1 antwoord 250x bekeken
1 antwoord 518x bekeken
1 antwoord 1,671x bekeken
2 antwoorden 562x bekeken
Sep 24, 2013 geplaatst in Duits door Rmjmeys
1 antwoord 2,932x bekeken
...