Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat betekent 'Ad petri sedem.'?

0 stemmen
ik doe een werkstuk en ik moet dringend weten wat dat betekent!
Apr 4, 2012 geplaatst in Latijn door clio26
Apr 4, 2012 gewijzigd door vertalen.nu

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
ad Petri sedem is Latijn en betekent:
naar de troon van Peter
Apr 4, 2012 beantwoord door spanishjohan

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 187x bekeken
Jul 1, 2016 geplaatst in Latijn door Jeanpaul
1 antwoord 169x bekeken
0 antwoorden 103x bekeken
...