Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoi, ik heb er weer een in het Portugees..

0 stemmen
Op geen enkele manier krijg ik daar antwoord op..

envoivida.. Wie weet?? Bedankt alvast.

Groetjes,
Ger
Nov 27, 2011 geplaatst in Portugees door anoniem

2 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
het betekend is iets in de zin van ... levensonderhoud/
geld/huishoudgeld sturen.
Nov 28, 2011 beantwoord door anoniem
0 stemmen
Was het betreffende woord eigenlijk niet "envolvida" wat overeenkomt met het engels woord "involved" en met het nederlands "betrokken"?
Jan 24, 2018 beantwoord door TraduireBeaucoup

Gerelateerde vragen

...