Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Wat betekent het Italiaanse "la sottoveste"?

0 stemmen
Vertalen.nu zegt petticoat, maar zou het ook een nachthemd kunnen zijn? Of een jurk ofzo?
Apr 28, 2012 geplaatst in Italiaans door Flowerz

3 Antwoorden

+1 stem
 
Beste antwoord
la sottoveste = een onderjurk of onderkleed
sotto = onder
veste = kleed, jurk


in sommige gevallen ook petticoat vertaald:
Operation petticoat met Toni Curtis.
Operazione sottoveste
Apr 28, 2012 beantwoord door spanishjohan
Apr 30, 2012 geselecteerd door Flowerz
0 stemmen
volgens mij is het een slipje
Apr 28, 2012 beantwoord door mollandaise
0 stemmen
gewoon <ondergoed>
Jun 21, 2012 beantwoord door ikonomou

Gerelateerde vragen

5 antwoorden 796x bekeken
1 antwoord 228x bekeken
Sep 4, 2018 geplaatst in Engels door wolfbv
2 antwoorden 389x bekeken
...