Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe vertaal je van engels naar nderelands Y'ou measure no one that I’ve ever known'

0 stemmen
Komt voor in het liedje So long goodby van sum 41 in eerste strofe.
Dec 20, 2011 geplaatst in Engels door anoniem

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Er is niemand zoals jij.
Niemand die ik ken kan jou overtreffen.
Dec 20, 2011 beantwoord door anoniem
Niemand is te vergelijken met jou

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 820x bekeken
Jul 19, 2013 geplaatst in Engels door morti
1 antwoord 1,630x bekeken
5 antwoorden 1,631x bekeken
1 antwoord 377x bekeken
...