Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent "snogged" in het nederlands ????

–1 stem
ik heb dit woord op de cover van we <3 pop gelezen maar ik weet niet wat het wilt zeggen :)
Dec 26, 2011 geplaatst in Nederlands door anoniem

3 Antwoorden

+2 stemmen
 
Beste antwoord
To snogg = cuddling and kissing (knuffelen en kussen)
snogging = bezig zijn met knuffelen en kussen
snogged = geknuffeld en gekust
Dec 26, 2011 beantwoord door marylin
+1 stem
Lefthandjohan heeft gelijk, ik wil er even bij zeggen dat het zogenaamd plat taalgebruik is zoals kussen ook wel "bekken" genoemd wordt.
Dec 30, 2011 beantwoord door Toro
0 stemmen
het is brits voor knuffelen,kussen
Mei 1, 2012 beantwoord door anoniem
een kus of een tongzoen

Gerelateerde vragen

1 antwoord 171x bekeken
Feb 8, 2012 geplaatst in Nederlands door anoniem
2 antwoorden 1,050x bekeken
Feb 28, 2012 geplaatst in Engels door anoniem
2 antwoorden 1,911x bekeken
1 antwoord 607x bekeken
1 antwoord 441x bekeken
...