Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent agradesco

+1 stem
yo soy nayely y te agradesco...
Dec 27, 2011 geplaatst in Spaans door jamich459

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
agradecer = bedanken,  op prijs stellen,  waarderen

AGRADEZCO = 1e persoon enkelvoud = IK BEDANK
Ik stel het op prijs
bv. Yo agradezco tu compañia = ik stel je aanwezigheid op prijs.
Yo te agradezco = ik dank je
Dec 27, 2011 beantwoord door marylin
Dec 27, 2011 gewijzigd door marylin

Gerelateerde vragen

0 antwoorden 171x bekeken
1 antwoord 1,860x bekeken
2 antwoorden 155x bekeken
1 antwoord 138x bekeken
Mei 23, 2020 geplaatst in Spaans door mujer
1 antwoord 142x bekeken
Apr 15, 2020 geplaatst in Spaans door Nelis
...