Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Hoe vertaal je huisbaas naar het engels?

+2 stemmen
Ik bedoel huisbaas als degene waarvan ik mijn kamer huur. Vertalen.nu zegt 'landlord' maar dat lijkt me een rare vertaling als het om kamers gaat.
Jan 5, 2012 geplaatst in Engels door anoniem

1 Antwoord

+2 stemmen
 
Beste antwoord
is wel goed, landlord
Jan 5, 2012 beantwoord door anoniem
Dat klopt inderdaad, landlord is ook in deze context te correcte vertaling
This room costs 2000 dollars a month
You can believe it or not it´s true
Somewhere a landlord is laughing
Till he wets his pants

(Lou Reed)

Gerelateerde vragen

1 antwoord 211x bekeken
3 antwoorden 1,185x bekeken
1 antwoord 109x bekeken
1 antwoord 835x bekeken
...