Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat is 'leerplein' in het het Frans?

+2 stemmen
ik moet mijn rooster vertalen naar het Frans, maar er staat leerplein en ik weet niet wat het is!
ik heb het snel nodig, alstublieft een snelle reactie.
een leerplein is een plek waar je je huiswerk af kunt maken
Jan 7, 2012 geplaatst in Frans door anoniem

2 Antwoorden

+2 stemmen
 
Beste antwoord
salle de travail
wat ook kan als het om huiswerk gaat is salle de devoirs surveillés
Jan 7, 2012 beantwoord door mollandaise
–3 stemmen
Apprendre carré, dat is het als je het letterlijk vertaalt.
Apr 16, 2012 beantwoord door blub-blubblub

Gerelateerde vragen

4 antwoorden 234x bekeken
1 antwoord 250x bekeken
Mar 4, 2012 geplaatst in Frans door anoniem
2 antwoorden 3,991x bekeken
2 antwoorden 624x bekeken
1 antwoord 441x bekeken
...