Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent "seni seviyorum" [gesloten]

+3 stemmen
betekenis.....seni seviyoruum....
gesloten met de reden: antwoord bekend
Jan 10, 2012 geplaatst in Turks door anoniem
Nov 21, 2012 gesloten door vertalen.nu

2 Antwoorden

–1 stem
 
Beste antwoord
Dat betekent 'Ik hou van jou'
Jan 10, 2012 beantwoord door vertalen.nu
–1 stem
Ik hou van jou
Jan 27, 2012 beantwoord door anoniem

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 1,335x bekeken
Jan 10, 2012 geplaatst in Turks door anoniem
2 antwoorden 854x bekeken
Jan 10, 2012 geplaatst in Turks door anoniem
1 antwoord 431x bekeken
1 antwoord 426x bekeken
...