Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat betekent de zin: Nasen kann man so und so sehen

0 stemmen
Ik moet weten wat deze zin nou eigenlijk betekent.
Ik heb overal op internet gezocht maar kan het niet vinden.
Ook heb ik vertalen gezien maar er komt allemaal kromme vertaling uit.
Dus....
Zou iemand het lukken??
Apr 7, 2015 geplaatst in Duits door aagje

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Pubers maken zich nogal eens druk over hun eigen uiterlijk. Het is nooit goed genoeg. Marleen heeft zulke mooie haren, en moet je die van mij zien. Clara heeft prachtige ogen, die zou ik ook wel willen hebben.
De oom vertelt aan Irina, die met ditzelfde probleem kampt, dat schoonheid in de ogen van de toeschouwer ligt. Dus van buitenaf. De een vindt iets prachtig, de ander maar zozo.

Dus: Nasen kann man so und so sehen = schoonheid kun je verschillend beoordelen. Letterlijk: Neuzen kun je zo of anders zien
Apr 7, 2015 beantwoord door spanishjohan
Apr 8, 2015 geselecteerd door aagje

Gerelateerde vragen

5 antwoorden 1,266x bekeken
2 antwoorden 1,028x bekeken
Feb 28, 2012 geplaatst in Engels door anoniem
1 antwoord 219x bekeken
2 antwoorden 1,213x bekeken
1 antwoord 296x bekeken
...