Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

Kan iemand dit in het frans vertalen? 'U moet uitstappen bij de halte place Rihour.'

+1 stem
Kan er iemand deze zin voor mij vertalen?
'U moet uitstappen bij de halte place Rihour.'
Feb 7, 2012 geplaatst in Frans door anoniem

1 Antwoord

+1 stem
 
Beste antwoord
Vous devez descendre à (l'arrêt de) la Place Rihour
Feb 7, 2012 beantwoord door mollandaise
il faut que vous sortez a l arret de la place Rihour

Gerelateerde vragen

2 antwoorden 466x bekeken
1 antwoord 514x bekeken
...