Wat is de vraagbaak?

De vraagbaak is een plek om elkaar te helpen met taalgerelateerde vragen. Stel je vraag, deel jouw kennis door andere vragen te beantwoorden en stem op bijdragen van anderen. Zo ontwikkel je jezelf tot een vertalen.nu expert!
Lees meer ...

wat is de vertaling van het Portugese woord "apinhava"?

0 stemmen
Het staat in deze zin: Uma multidão se apinhava na muralha.
Sep 20, 2017 geplaatst in Portugees door bresserstevens
Sep 20, 2017 hertoond door bresserstevens

1 Antwoord

0 stemmen
 
Beste antwoord
apinharse = zich verdringen
apinhava = 3e persoon o.v.t. (verleden tijd)

Uma multidão se apinhava na muralha. = een menigte verdrong zich aan de muur

Synoniemen voor multidão: menigte
tas
schare
hoop
drom
massa
stapel
boel
troep
Sep 20, 2017 beantwoord door spanishjohan
Sep 20, 2017 geselecteerd door bresserstevens

Gerelateerde vragen

1 antwoord 241x bekeken
2 antwoorden 276x bekeken
1 antwoord 255x bekeken
1 antwoord 212x bekeken
...